Přeskočit příkazy pásu karet
Přejít k hlavnímu obsahu
CS > Novinky > Magazín Forbes označil Essilor za jednu z nejinovativnějších firem na světě pro rok 2017
Magazín Forbes označil Essilor za jednu z nejinovativnějších firem na světě pro rok 2017
 
Charenton-le-Pont, Francie (23. 8. 2017) – Společnost Essilor dnes oznámila, že ji magazín Forbes označil za jednu z nejinovativnějších firem na světě pro rok 2017. Společnost Essilor si poprvé zajistila místo v tomto prestižním seznamu v roce 2010 a od té doby je každoročně zařazována mezi 100 veřejně obchodovaných společností, u nichž investoři spatřují největší inovační potenciál jak nyní, tak do budoucna.

Inovace, které jsou součástí DNA společnosti Essilor od samého počátku, ji nejvíce odlišují od ostatních a jsou hybnou silou jejího růstu. Inovační strategie společnosti zaměřená na zákazníky znamená naplňovat a dokonce předpokládat potřeby optických pomůcek pro 7,4 mld. lidí na světě, z nichž 2/3 potřebují korekci zraku, aby dobře viděli. Všichni potřebují ochranu zraku před sluncem, UV zářením a modrofialovým světlem.

Společnost má na svých největších trzích tři inovační a technologická centra a spolupracuje s mezinárodní sítí stovky státních i soukromých výzkumných institucí na vývoji lepších řešení pro zrakové potřeby všech spotřebitelů bez ohledu na místo, kde žijí, nebo jejich příjmy.

Součástí poslání společnosti Essilor zlepšovat život zlepšováním zraku jsou snahy jejího vývoje a výzkumu zaměřeného na šest základních oblastí: dalekozrakost u seniorů, krátkozrakost u dospělých mladšího věku, pocit zdraví a zdravý zrak, ochrana před sluncem, polarizovaná a fotochromatická skla a vývoj inovačních služeb pro online prodej a inkluzivní obchodní modely ke zlepšení přístupu k péči o zrak pro osoby, kterým se jí nedostává.

„Přístup společnosti Essilor k inovacím je zaměřený na zákazníky, na plnění jejich současných i budoucích potřeb díky našim odborným zkušenostem," říká Laurent Vacherot, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Essilor International. „Inovace byly vždy základním kamenem naší strategie. Máme jeden cíl: celosvětově zlepšovat kvalitu vidění.

K dalším významným nedávným inovacím patří:
> řada Varilux X: Tato nová progresivní čočka byla navržena tak, aby splňovala stále se měnící očekávání generace X, tedy spotřebitelů narozených mezi lety 1965 a 1980, kteří jsou vysoce aktivní, digitálně propojení a nechtějí se nechat omezovat svým zrakem. Zlepšuje zrak za obvyklou cenu a splňuje celou řadu funkcí pro vidění na krátkou vzdálenost, které dnešní životní styl vyžaduje.
> Eyezen™: tato nejnovější technologická inovace od společnosti Essilor spotřebitelům nabízí komfort a ochranu v současném propojeném světě. Je kombinací výzkumu technologií Essilor: Eyezen Focus snižuje zrakovou únavu a Eye Protect System filtruje modrofialové světlo beze změny vnímání barev.

O žebříčku inovativních firem magazínu Forbes:
Žebříček nejinovativnějších firem světa (World's Most Innovative Companies) obsahuje přední společnosti, které budou s největší pravděpodobnosti úspěšné jak nyní, tak v budoucnu. Je výsledkem osmileté studie, kterou provedl Clayton M. Christensen, profesor průlomových inovací na Harvard Business School, ve spolupráci s Jeffem Dyerem, profesorem na Brigham Young University, a Halem B. Gregersenem, profesorem vedení lidí na škole INSEAD. Pozice v žebříčku vycházejí z posouzení „prémiové přirážky z inovací" jednotlivých společností, která měří prémiovou přirážku získanou společností na akciovém trhu za očekávanou nebo předpokládanou inovaci.


Kontakty:
Styk s investory
Véronique Gillet – Sébastien Leroy
Ariel Bauer
Tel.: +33 (0)1 49 77 42 16

Komunikace s firmami
Lucia Dumas
Tel.: +33 (0)1 49 77 45 02

Styk s médii
Maïlis Thiercelin
Tel.: +33 (0)1 49 77 45 02





$Resources:imgRssButtonImgAlt;
RSS
Tisk
Tisk
Odeslat
Poslat příteli
ZmenšitZvětšit
Velikost textu